Strul

Måste framhålla filmen Strul känner jag, det har länge varit en favoritfilm men det var ett tag sedan jag såg den men i helgen har jag kollat på den några gånger. Det går inte att komma ifrån att den bjuder på många sköna garv och den som står för det mesta av humorn är Gino Samil i rollen som Hjelm.

Han levererar otroligt sköna repliker men det mesta av dom är två ord: "håll käften" haha!
Ett litet klipp på det finns att beskåda här: http://www.youtube.com/watch?v=bHF9zCho1ow

Han spelar så jävla bra, det är sjukt kul. Tycker man inte att han är rolig i filmen så har man ingen humor.
-"Nu måste vi planera, vakterna blir ett satans problem. Har vi tillräckligt med vapen? ammunition?... kalabalonch?.. eh, NEJ! är lådan klar!!!" hahahah så jävla guld alltså.

Aja, se filmen. Det är mitt råd, Strul var namnet. http://sv.wikipedia.org/wiki/Strul_(film)   

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0