Löst skrivande

Fan vad trött jag är, men det har varit en bra dag. Har skrivit lite ansökningar som jag senare ska skicka iväg.
Hoppas på resultat där.

Hade för övrigt en skön helg i Vaxholm och igår vann Bajen på övertid mot gelfe. Rrrrriktigt skönt.

Claudio Dadomo
pangade in segermålet på övertid och avslutningen innan EM-uppehållet blev bra. Nu går vi för guld när allsvenskan drar igång igen. Värva hem Runa för fan, läste att det kanske var aktuellt och det skulle inte vara helt fel. En grabb med stort Bajenhjärta och skulle säkert kunna göra bra ifrån sig och sätta lite press på de anfallare vi redan har. Så ta hem Björn Runström och visa lite vilja nu Hammarby Fotboll. Vi har fortfarande chansen på guldet vilket måste vara målsättningen. Shaaban var riktigt bra igår också, han räddade oss igår anser jag och det känns skönt att vi nu har två bra målvakter. Poppen har gjort bra ifrån sig när han har fått stå.

Jaja, nu skiter jag i det här. Kanske blir en bio ikväll, har lite annat att sysselsätta mig med också.

Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0