Långpromenad med mp3-spelare

I dag har jag investerat i en mp3-spelare, det är nog min bästa investering på länge. Fyllde upp spelaren med musik innan jag gav mig ut på en promenad i mörket och de snötäckta gatorna. Fan, man flöt in i musiken och stundtals glömde bort att man var ute på promenad så fortsätter det så här så är den guld värd. Lär känna av promenaden i morgon, inbillar mig att jag redan känner av den lite grann men kände mig aldrig trött medan jag gick. Bra det.

Ingen lyckad dag för Bajen i dag, torsk med 2-1 i genrepet mot TPS Åbo på Söderstadion och kontraktstjafs. Får se vad det blir av det där men tydligen så ska Hammarby Fotboll stämmas på 28 miljoner av den förra huvudsponsorn Kappa. "Anledningen är att Kappa anser att Hammarby har brutit avtalet som innebar att spelarna skulle använda deras produkter. Trots det har många spelare använt andra tillverkares produkter." Nu vet jag inte om vad som är sant eftersom uppgifterna är hämtade från Aftonbladet och det är en källa man ska ta med en nypa salt. Men jag är inte förvånad om det stämmer, Hammarby Fotboll med Appelqvist vid rodret sätter sig ständigt i huvudlösa situationer. Det verkar inte finnas något slut... alltid är det något.

Nu ska jag kasta i mig ett par mianserin och försöka sova. I morgon kan det bli kul faktiskt... får hoppas det.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: anna

Mp 3 spelare är beroendeframkallande, JAG LOVAR!!!!
Ni har snö?, här är det kallt och regningt och jag som skall på Sverige Brasilien i kväll........fy säger jag bara!!

2008-03-26 @ 07:51:42
URL: http://www.brojer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0