Härlig kväll och 50 dagar!

Kvällen är ung men nu är jag hemma och ska så vara resten av kvällen. Har i alla fall varit och bowlat ikväll, var kul som fan precis som förväntat. Vi hann spela 2 serier och påbörja den 3e innan det roliga var över.
Vi var 3 st som spelare och jag tänkte kosta på mig att redovisa resultaten:

Spelare1: Totalt: 256, Snitt 85
Spelare 2: Totalt: 199, Snitt 66
Spelare 3: Totalt: 273, Snitt 91

Jag står som "spelare 1" och kom som ni kan se tvåa. Jaja, det var riktigt kul att spela igen faktiskt. och det lär komma fler tillfällen då det ska kastas klot så då får vi se om det går bättre eller sämre då.

Efter bowlingen gick vi och åt på Jensen´s Bøfhus, riktigt gott och dom serverar rejäla köttbitar så jag är lagom mätt nu. Gick loss på en 275g blodig Jensen's Farmer Biff (Oxkött av Flanken. Serveras med grillade grönsaker, Jensen's Fries och pepparsås). Perpparsåsen var fantastiskt god, köttet härligt mört och grönsakerna krispiga så man kan inte bli annat än nöjd. http://www.jensens.se/

I dag har jag varit nykter i 50 dagar dessutom, 50 jävla dagar!!!, det är stort faktisktt. Jag kan inte tänka mig hur det ser ut för mig 50 dagar framåt, för lång tid men dom här 50 dagarna i nykterhet har ändå gått rätt fort. Jag är glad nu och hoppas få fortsätta vara det. Nä, nu ska jag bränna några skivor. Har fixar några riktigt schyssta plattor nu dom senaste dagarna faktiskt. Ha en trevlig kväll gott folk.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Bravo!

2008-03-15 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0