Gårdagens händelser

Jag är glad att jag gick på mötet igår, kändes verkligen skönt och meningsfullt. Jag hade ju nyckeln så jag öppnade även detta möte. Hur som helst så blev jag lugn och glad av mötet och delade även i ämnet relationer. För övrigt så har jag varit nykter i 60 dagar idag, det är ganska stort faktiskt och innebär ny bricka på nästa möte. Jag applåderar mig själv. Efter mötet tog jag en promenad och på vägen hem gick jag förbi en biograf och det blev en impulsbio för mig där. Såg filmen Angel av Colin Nutley, ingen höjdarfilm direkt. Jag gillade Änglagård, men det här var skräp faktiskt. Efter bion gick jag hem för att koppla av och få lite sömn, det gick åt helvete. Kunde inte sova och mådde piss hela natten. Nu tror jag dock det känns bättre, ska iväg till ubb snart och snacka. Bra det.

Gårdagen var en riktigt slappardag faktiskt och jag ägnade eftermiddagen åt att kolla på Cocaine Cowboys.
http://video.google.com/videoplay?docid=7960550700465197754

Får se vad den här dagen har ett erbjuda, snön ligger tyvärr och slaskar på marken. Det är för jävligt, jag hatar snö. Speciellt nu när man hade våren i sikte och trodde det var lugnt men det vet man, det är aldrig lugnt. Det fick jag erfara nu senast i natt efter en längre periods välmående att det när som helst kan slå till och kännas piss. Hoppas det inte blir långvarigt eller flyger på snart igen i alla fall för det känns rätt okej nu som sagt. Tråkigt med snön dock men det är inget som jag kan göra något åt. Nu blickar vi framåt och skiter i det som har varit och låter döskallarna leva sitt eget liv. Jag lever mitt liv och det är det ända och det bästa jag kan göra. För sanningen är ju den att  "Jag är Bajare och jag är glad  för jag är påtänd varje dag..." sånt vet man ju. Det är ju allmänt kännt vad vi Bajare är för något!

Lev väl gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Hej! Va med och tävla i min blogg =)

2008-03-25 @ 15:05:29
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Alx

Hej o tack.. Kan inte annat än hålla med dig ;) men sen är man väl partisk som förälder oxå.. Är sj Hammarbyare btw..

2008-03-25 @ 16:33:04
URL: http://alxonea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0