Nu var det ett tag sedan man skrev

Ja, nu var det ett tag sedan man skrev här. Men det spelar ingen roll, ingen som läser bloggen i alla fall.

Vad har hänt då, jag har varit på en del arbetsintervjuer som jag har torskat, jag har mått riktigt bra under en period men nu känner jag att det inte är helt perfekt. EM i fotboll har sparkat igång och det är underbart men jag kan inte få ut max av turneringen känner jag då det är för många andra krav som stör mig. Jaja, segern mot Grekland var riktigt skön, dom där jävla tzatzikismackarna ville inte ens spela fotboll. Jag hatar det, JAG HATAR DOM!!!

Nu måste vi se till att gå vidare från gruppen, Lagerstjärt är en jävla hora så honom vill jag har bort så fort som möjligt men se till att fixa ett EM-guld åt oss nu din lilla nolla, sen kan du dra åt helvete.

Orkar verkligen inte skriva mer nu utan låter bloggen självdö, jag kanske får ett ryck och börjar skriva igen sen men just nu känns det ganska ointressant faktiskt. Är fortfarande nykter i alla fall, 139 dagar idag! ! ! =)




Nu krossar vi kastanjetterna

Kommentarer
Postat av: Melody

Jorå, nog läser man bloggen alltid, har varit inne flera gånger och kollat om du ska uppdatera lr inte, och nu hade du äntligen gjort det =)Hoppas du fortsätter blogga.

2008-06-14 @ 08:11:43
URL: http://kiwi.msun.se
Postat av: Melody

Och grattis till nykter i 140 dagar, bra jobbat vännen =)

2008-06-14 @ 08:13:09
Postat av: tess

Vad som får mej att må bra? Men de vet du ju. Solen, kärleken, vännerna och du min solros.. Men börjar känna att livet har vänt. Hur går de med dina dagar då? ser 140 dagar? :) Stolt över dej.. Det vet du.. Du finns i mina tankar dagligen.. Puss min solros.

2008-07-31 @ 23:44:11
URL: http://tessaxelsson.blogg.se/
Postat av: tess

Fast var ett tag sen du blogga så allt många mer dagar än 140 iaf.. Gud vad duktig du är!!!!

2008-07-31 @ 23:44:56
URL: http://tessaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0