Seg idag!

Fan vad seg man har varit idag, blev inte många timmar sömn i natt. Tog mig en powernap efter lunch och jävlar vilka sjunka drömmar jag hade. I grunden rätt alldagliga företeelser som blev rjält skruvade i drömmen, kommer dock knappt ihåg vad dot handlade om just nu men jag vaknade snudd på med en chock. Snurrade till i skallen rejält. Jaja, efter det sög jag i mig en dubbeltreo sen var jag snudd på återställd och kunde försöka utföra nån form av arbete. Treo är verkligen en guldmedicin, den funkar bra för mig när jag har ont i huvudet vilket jag har ganska ofta.
 image14

F.ö. ska det nämnas att jag tar inget som helst ansvar för vad som skrivs i den här bloggen! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0