Nytt inlägg i livets glada dagar!

Ja, var ska jag börja. Lusten att skriva lite igen flög visst på nu när man kom hem.

I fredags sög jag i mig en ansenlig mängd alkohol (inte värre än vanligt egentligen) och fick uppleva något av den värsta bakfylla jag har upplevt på... eh, ja... kanske någonsin när jag vaknade upp på lördag förmiddag. Det är man inte van vid så det blev ingen återställare till frukost där inte, det skulle dröja ända till klockan 21.00 innan jag beslutade mig för att försöka gå in i dimman igen, det gick inget vidare det heller och allt slutade med lite käk på ett skithak och en bulle hem. Det var helgen det.

Har även blivit omnämnd i positiv bemärkelse på http://www.fittler.blogg.se/. Kul att du gillar bloggen och att du också gillar Ulf Lundell, det var mer än vad jag visste. Men snart så tar vi en bank och flyr fältet, jag har planerat allt in i minsta detalj.

Ikväll visas det en dokumentär om döskallarna i Domedagssekten Heaven's Gate, ska verkligen bli intressant att se. Det är nog 4-5 år sedan jag och en polare började gaffla om den händelsen sen har man i depressionens galenskap planerat/skämtat om att gasa ihjäl sig med kolmonoxid som Jerry "Telcalls" Hunt http://www.jerryhunt.org/kill.htm gjorde för att därefter anlända med sin gasfyllda döda lekamen till Heaven's Gate. Har inte läst särskilt mycket om den sjuka sekten (alla sekter är sjuka i och för sig och förespråkar bara idioti) men här finns lite fakta i alla fall http://sv.wikipedia.org/wiki/Heaven's_Gate och det ska bli intressant att se vanvettet på tv i afton. Känner mig rätt trött faktiskt och programmet skulle visst börja 22.35 på tv4, gäller att hålla sig vaken. Har faktiskt sovit relativt bra de två senaste nätterna så jag ska vara glad för det.

Annars så pendlar det som vanligt på det mentala planet så det kan komma överraskningar när som helst.
Just nu känns det okej i alla fall.

image15image16
Jerry Hunt gasade ihjäl sig!__________________Heaven's Gate, idioti som visas på Tv4 ikväll 22.35


Kommentarer
Postat av: Carro

Hmm, kanske värt att se den kanske?
Du har planerat mer asså? skriver på msn!

2008-01-21 @ 20:01:33
URL: http://fittler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0