Jag lämnar snart den här farkosten

Precis som de lurade själarna i sekten Heaven's Gate planerar jag härmed att lämna min farkost till förmån för en bättre plats (förmodligen kommer ni hitta min kvarglömda kropp på ett motell). Idag fick jag riktiga panikångestattacker så finns det möjligheter att bli hjärntvättad (nej jag är faktiskt inte redan det, däremot hjärnskadad kanske) genom ansluta till en själmordssekt så känns det faktiskt som ett alternativ just nu. En folksamling där det är kris i huvudet, ordentligt, skulle passa mig tror jag. Då tror man i alla fall att man har det bra och att man fattar rätt beslut. Haha, jävlar vilken intressant företeelse faktiskt.

Får bli rätt kortfattat idag, men en lite lustig grej kan nämnas och det är att jag snackade med två olika personer (som inte känner varandra) idag som nämde exakt samma sak. Dock var väl ämnet vi diskuterade det samma (att fly verkligheten genom att resa bort här ifrån) men hur som helst så handlade det om att dra till Staterna, köpa sig en bil och dra på en rejäl jävla road trip genom hela USA, förslagsvis mellan New York och Los Angeles. Vilket jävla drag det skulle vara, blev riktigt tänd på den idén och hade man kapital så skulle det kunna förverkligas. Dock finns det, som jag nämnt tidigare i bloggen, en del andra resmål i min värld som jag skulle vilja få uppleva.
Men kolla in detta:
image17

Nog fan skulle det vara en upplevelse att glida runt i en bil genom Staterna med en flaska Jack Daniels i ena näven och en puffra i den andra, haha. Man lär ju toola upp sig rejält om man ska överleva resan menar jag. Freeeeedoooooom, freedom!!! Eh, hur kortfattat blev det där egentligen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0