Jag ber om ursäkt!

Jag råkade läsa igenom vad som skrivits på den här bloggen tidigare och noterade att det svenska språket inte riktigt behärskas i alla lägen. Det finns förstås olika anledningar till det men det är så jävla tråkigt att läsa stavfel/slarvfel när man läser en text så jag funderar på om det inte är lika bra att ta livet av sig, alt. lägga ner bloggandet (skriver ändå inget intressant men någon måste ju ta den rollen i bloggvärlden också).  Vi får se hur det blir med den saken men om inte grammatiken förbättras i framtida inlägg så lär det bli verklighet. Är man ofokuserad och trött så kan ju i princip vad som helst skrivas ner och göras offentligt, det är som ett litet lotteri där man ibland drar en nitlott och bland drar flera nitlotter. Jag skriver ändå för mig själv och för öppna diskussioner med mitt alter ego på den här platsen så det är inte så jävla allvarligt egentligen.

Helgen stundar och frågan är om det blir lugna bananer eller vad som egentligen kommer hända. Kanske blir rätt lugnt och det gör mig ingenting men det kan också bli annat då jag fyllt min plånka med kontanter och som ni vet, "med pengar på fickan är man oslagbar". Pengar kanske inte gör dig lyckligare om du är deprimerad men det ger dig fan så många fler möjligheter att fly verkligheten eller bara göra vad du nu känner för att göra. Hm, vad ska jag göra egentligen... det får jag återkomma med tror jag. Vet inte just nu men det finns ju som sagt möjligheter så det kan bli vad fan som helst.

I morgon ska det bli oväder också sägs det, verkligen intressant. Hoppas vinden kommer upp i en hastighet på över 30 m/s så det kan uppstå några intressant situationer.
Forza Gudrun - bort med Småland hey hey!!!

Ha en trevlig helg gott folk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0