Fotboll

Okej, kan inte hålla mig från att skriva ytterligare ett inlägg i afton!

Artikeln jag tänker referera till är hämtad från Horbladet men jag vill inte länka dit så ni får leta upp den själva i så fall. Artikeln handlar i alla fall om Sherron Manswell från Trinidad & Tobago som testspelar för Örebro SK just nu. Tragiska ÖSK är förmodligen i behov av all hjälp dom kan få men frågan är om denna man är något att värva:
image18Sherron Manswell
"Manswell är hängviven jude"
 och med ett uttalande som "Jag spelar inte på lördagar" ska han vara glad att han kommit till Sverige, här spelas det nämligen inte fotboll på lördagar. Det är ytterst sällan som det sker. Ska Örebro värva honom är det ett skämt, men Örebro SK är ett skämt så det förvånar mig inte om affären går i hamn.

Nu till det viktiga, när ska affären med Rami Shaaban blir klar???
Varför klarar inte mitt kära Hammarby av att hosta upp den summan som behövs för att lösa Rami Shaaban från Fredrikstad? Allt är ju i princip klart, Rami vill till Bajen, Bajen vill ha Rami men styrelsen är som vanligt inkompetent och klarar inte av den ekonomiska biten. Hammarby Fotboll köper dyrt och ger bort gratis, så har det alltid varit men se för fan till att signa Rami nu!!! Det är hög tid att makulera alla spekulationer och göra slag i saken.
image19
Blir det ett 4-årskontrakt i Hammarby för Rami Shaaban ? Vi hoppas på det, besked lär komma i dagarna. Det råder fotbollsabstinens i min kropp nu.

En polare skrev på msn nyss också om att repressalier är att vänta efter fredagens holmgång till fest som han hade. Störningsjouren kom 2 ggr och det slutgiltiga beloppet landade på 2551 :- tydligen. Jävla pajassektion den där störningsjouren. Tror dom kan göra vad dom vill, bara dyka upp sådär. komma och störa våran fest samt ta våra pengar.

Ordning i salen för fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0