Derby på onsdag

På onsdag vankas det hockeyderby -  pissa, pissa på, pissa på aik!!!  
Nu börjar man bli taggad så jag bjuder därför här på en liten bildkavalkad från tidigare derbyn.
DET ÄR VI SOM ÄR - HAMMARBY! ! !

image23
image24
image25
image26
image27
image28
image29Mjaauuuu, räääooo, kissemiss. Katter är det finaste djuret. Svart katt, vit katt. Blå katt, svart i natt!

Det får räcka så, krånglar så in i helvete när jag försöker lägga upp bilderna men tagga till nu för fan!!!

VI ÄR BAJEN, VI ÄR FRÅN SÖDERMALM - HOVET, SÖDERSTADION, ZINKENSDAMM! ! !

____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________

Idag har jag dessutom ringt och bokat en tid på UBB för att bättre kunna lösa mina problem, förhoppningsvis. Tog en promenad idag också, i en miljö där jag inte kan svänga in på vare sig krogar eller annan arketektur. Bara frisk luft och ett elljusspår att följa, mycket bra där faktiskt.

På onsdag går Hammarby för guld med klubba och puck, bättre det än att jag går för guld med rus i lerkrus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0