Jag har väntat så länge på just den här dan!


Nu ska det väl ändå vara klart ändå, i dagen Expressen kan man läsa 
"Shaaban klar för Hammarby".

Jag välkomnar härmed Rami Shaaban till Hammarby, man har väntat ett tag på att det ska bli klart.
Varför har det inte kunnat slutföras tidigare är frågan, nu litar jag på att det är helt klart annars fixar jag en pistol och går bärsärk med pickan på Hammarbys Fotbolls kansli.

Men det behöver jag inte för nu har vi Sveriges bästa målvakt, Bajen har gjort en stor jävla värvning.
Det glädjer mig verkligen och jag ser nu fram emot årets allsvenska säsong med stort intresse. Som om jag inte gjorde det innan va!? Men men...

Nu har jag varit nykter i 9 dagar, eller jag är inne på min nionde dag. Jag har hunnit vara på krogen ett par vändor men det har blivit nyktert. O´learysbesöket som jag skrev om innan sen i fredags var jag på nåt biljardhak och lirade lite utan att dricka en enda droppe. Igår sög jag i mig 3 cola (3 linor kola?) medans man satt med ett gäng på 10-15 pers som alla hade som mål att tömma sin glas med rus och gå in i dimman. Jag klarade även den frestelsen och nu känner jag att jag har klarat några prov så att säga. Nu gäller det bara att hänga i.

Det har inte börjat på riktigt än liksom, snackade med en polare inatt på msn som är i samma situation som mig. Ett jävligt djupt/seriöst samtal om våran situation som var slående lika. Det är skönt att veta att man inte är ensam.

Men som sagt, att vakna upp till nyheten att Rami Shaaban äntligen är klar är guld. Äntligen säger jag bara, ÄNTLIGEN TAMEJFITTJANNE!!! Fy fan vad skönt!!!

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är dte skönt att han äntligen är klar. Nu kommer Hammarby äga allsvenskan:)

2008-02-03 @ 11:32:16
URL: http://fotbollen90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0