Bajen och tennis!?

Lite uppdateringar i Bajenvärlden.

Rami Shaaban är äntligen klar! Fan vad skönt.
http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuellt/artiklar/?articleid=31590

http://www.svenskafans.com/fotboll/bajen/artikel.asp?id=217689 

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=647&a=742178

I och med att det står på Hammarby Fotbolls hemsida (http://www.hammarbyfotboll.se/) så är jag rätt säker på att det är klart nu, haha! Nu gäller det bara att vår vän Rami levererar, han var inte gratis precis och frågan är hur mycket han kommer kosta Hammarby på det sportsliga planet också. Eguren är borta och hur mycket finns i kassan för att förstärka ytterligare??? Jaja, ska inte gräva ner mig i det nu när det äntligen, äntligen är klart!. FANTASTISKT!!! Årets matchtröja presenterades idag också, clean:
image34

Jävlar vad jag längtar till fotbollsallsvenskan, det är den som håller mig vid liv just nu i tider då antidepressiva piller och antabus dominierar min vardag. I dag åkte jag ner i dalen igen, ännu en gång tryckte jag av puffran mot tinningen i mina drömmar. Började skriva ner mina känslor under min ångestattack (som jag under mina samtal på ubb har fått råd om att göra ) och det fick mig att att tillfälligt ta en paus i tennismatchen mellan döden och hoppet (som ständigt spelas) innan döden raderade ut hoppet med en välriktad smash.

Så är det, Rami är klar och livet går vidare... frågan är bara i vilken riktning.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Liza

skönt att se att någon förstår! :) Känns som om någon aldrig förstår sig på mig..nästan...jag har ångest! :( du verkar vara så himla snäll, vem är du egentligen? :) Kram och godnatt

2008-02-12 @ 22:44:21
URL: http://lizabes.blogg.se
Postat av: Anonym

dina ord är kloka och du är inte långrandig alls! =) Vad är störst i ditt liv? Sporten? Jag var en liten sport"flicka" ett tag haha...men var tvungen att lägga ner tyvärr!

2008-02-12 @ 23:01:54
Postat av: Liza

glömde skriva att meddelandet var från mig men det förstod du nog ändå :)

2008-02-12 @ 23:03:40
Postat av: Liza

stackars dig, jag är också sugen på att börja men eftersom jag har ett jobb där man reser så går det inte. Jag spelade handboll ca 3 h om dagen i tio år. Det var mitt liv, jag hade även min häst som jag saknar så! :( Handbollen tog nog lite för hårt på mina krafter och jag kunde inte satsa så hårt som jag skulle. Jag gick ner väldigt mkt i vikt, svimmade ofta på träningarna och hade ont överallt så jag tog ett "uppehåll" som blev ganska långt hehe, det var lika bra att satsa 120 eller skita i det så jag sket i det. Vet inte riktigt vad som är viktigast i mitt liv. Just nu jobbar jag ju som modell (är dock hemma i Sverige och är sjuk för tillfället), vi får se hur länge det håller. Jag kan inte vänta tills jag slutar jobba, flyttar ihop med pojkvännen och skaffar häst! Jag längtar! :) Jag hoppas verkligen det kommer ordna sig för dig! Att du slipper ta medicin mot dep, osv :( Jag vet nog hur du

2008-02-12 @ 23:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0