28 dagar i nyktert tillstånd

Snart har jag varit nykter i en månad. Det känns bra faktiskt... solen skiner och dagarna blir ljusare och varmare. Suget efter att peta i sig ett par gulingar finns där men är inte aktuellt för min del. Mötena rullar på och det hjälper mig att hålla mig borta från ruset. Har börjat prata med en trevlig donna också och det gör mig lite glad. Ska snart iväg på möte igen, idag har jag jobbat till lunch sen åkt till Borlänge och hämtat min jacka, skönt att ha den i sin ägo igen.

Med solen och vårvädret kommer vårkänslorna, jag är glad nu och med Ulf Lundells hesa stämma sjungandes i solen och med en ny fotbollsäsong på gång så är det lätt att vara glad.
Har faktiskt varit glad flera dagar i rad nu,

Har köpt 3 filmer också sen några dagar tillbaks.
Jack
Gökboet
Gangsters paradise/The Business

Fina filmer det där, spelet mellan Jack Nicholson och Louise Fletcher i Gökboet är briljant. En underbar film.

Bloggen lever fortfarande... sporadiskt, fint experiment som ska bli intressant att läsa om några månader eller så för att se tillbaka på en del av sitt liv under början av 2008. Man vet aldrig vad livet väljer för riktlinjer och vad som händer.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Donnan

Blev väldigt glad när jag såg att du hade nämnt mig... :-D Tycker om dig min ängel! Puss och kram.

2008-02-26 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0