Första listan

Har skeppat runt lite bland bloggar och hittade en lista på en av dom som jag tänkte sno och skriva egna svar på. Varför?, har tyvärr inget bättre för mig.

Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar? nej men jag brukar väl försöka stiga upp och se nya möjligheter, om jag är på det humöret. Ibland så vill man bara somna om för att aldrig mer vakna upp.

Vilken tid gick du upp imorse?
Det vågar jag inte säga, men det var ingen "knegartid" direkt, 9-rycket, kanske närmare 10 =(

Vad har du gjort idag:
Jadu, inte mycket. Varit med en polare på jobb i Tumba och Tyresö. Därefeter lunch i Årsta sen hem till vischan.

Vad vill du ha just nu?
Jag vet inte, jag vill ha ett bra liv... det är vad jag vill. Vara nykter och må bra, få ett par trevliga dagar nu i Vaxholm skulle vara väldigt trevligt. Så matriellt sett är det faktiskt inget jag direkt suktar efter.

Vad ser du fram emot?
Det där är svårt, jag vill gärna se framåt men för att inte bygga upp några större förhoppningar eller förväntningar som kan rasera mitt välmånde om det går snett så väljer jag helst att ta en dag i taget. Klarar jag det och mår som jag har mått senaste tiden är jag faktiskt ganska nöjd.

Vem vet mest om dig?
Jag vet faktiskt inte, förmodligen nån polare eller min psykolog.

Tre bra egenskaper:
Har karaktär (vad det gäller att inte dricka alkohol just nu i alla fall. Det där var det ju lite si och så med förut), är Bajare och sen tror och hoppas jag att jag är en bra vän.

Tre dåliga egenskaper:

Kan ha jävligt taskigt självforttroende, för snäll ibland samt att jag kan älta och grubbla för mycket.

Önskar jag var bättre på: 

Att tro på mig själv och det jag gör sen är det en jävla massa saker jag skulle vilja kunna eller vara bättre på.
Vad det är orkar jag inte fundera på nu... då blir jag nog bara deprimerad och det är inte vad jag vill vara.

Brukar du svära mycket?
 
Nej för fan!

Så där ja, lite intressant men ganska tråkiga frågor. Brukar inte gilla sånadär listor men eftersom jag är glad idag och har mått bra i över en vecka så tog jag mig tid att göra något som jag egentligen inte skulle ha gjort annars. Känns faktiskt nästan bra och roligt, lite som en svensson som tycker han/hon är så jävla intressant och verkligen måste sno listor till höger och vänster eller knåpa ihop egna för att visa vilket jävla intressant liv man egentligen har. En ganska så positiv touch tycker jag att jag fick till i alla fall.

Nu drar man vidare med vinden i ryggen och solen i ansiktet.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej, har inga treo hemma men ska komma ihåg det :)

2008-04-29 @ 20:56:39
URL: http://joseefiines.blogg.se
Postat av: mia dh

Ja det är lustigt detta med listor, jag läste hela iaf och tror att jag snor den av dig. Ha det toppen och lycka till med allt.

2008-04-29 @ 22:20:00
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Sandra

De är iofs ett bra tidsfördriv, sånna där frågor ;)

2008-04-30 @ 08:43:26
URL: http://sandraajax.se
Postat av: evoo

Haha kul att listor kommer så väl till pass:P

2008-05-04 @ 16:34:34
URL: http://tenthingsalways.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0