Ett darrande livstecken

Aldrig ska jag glömma dig
Du är mitt liv, den jag mest älskar
Aldrig ska jag glömma dig
Jag har sen liten haft dig i hjärtat

Så kom igen, vårt södergäng
Dig ska jag följa tills jag dör
Så kom igen, vårt södergäng
Vi måste kämpa för att ta 3 poäng



Jag fortsätter hålla mig nykter, 206 dagar idag. Jag kräver bättre resultat av våra grönvita fotbollskrigare men ser med glädje fram emot projektet Bajen Fans Ishockeyförening http://www.bajenfanshockey.se/ .
Riktigt skönt och bra initiativ.

Räcker så för den här gången... på återséende!

Lev väl!



Kommentarer
Postat av: J

Ramlade in på din blogg nu, när jag sökte på kombinationen alkoholfri öl + antabus. Vart har du tagit vägen sedan i somras? Gått i ide? Hoppas att du mår bra iaf! Jag lägger till dig i min blogglista, ifall du skulle börja skriva igen.

Ha en bra jul och ett gott nytt år!

/J

2008-12-19 @ 11:29:05
URL: http://heavenlydrunkie.blogspot.com
Postat av: Bajare

Hockeyn går bra nu! :)



Över 4000pers i div4 (sjunde serien)

2009-03-20 @ 19:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0